Tragiskt

Vaknade på RIKTIGT bra humör, trött som tusan men ändå glad. En lika trött kille som jag skjutsade mig till skolan, trippade in i skolan och skrev svenskaprov. Som kändes grymt. Men sen hände det ofattbara, det som gjorde att allt rasa. Jag tappade min iPhone i dillsåsen.. Kommer aldrig mer äta fiskpanetter och sås i skolan.. Ett mörker har lagt sig över världen.. Traskade sakta med huvudet i baken hem och städade mitt rum.. Jag städar aldrig mitt rum, dammade till och med. SORG kallas det. Ligger nu och tittar på klockan och väntar på att jag ska kunna gå till jobbet och dränka sorgerna i pengar ist.
Efter jobbet ska jag fika med mina bästa vänner. Sista gången vi alla ses på typ två veckor.. Tråkigt men jag och Joffa kommer ha det grymt i värmen och förmodligen vår tredje kompanjon som kommer befinna sig på Cypern.
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0