jag vet vad jag vill och det vet du också

Min sista skoldag på två veckor är gjord! Hade bara en lektion idag och vårt företag går sakta men säkert framåt! Välgörenhet och klockor. Kan inte gå fel. Efter tog jag och min kompanjon Ida oss ner till stan för en lunch på Panini, fikade sedan med Mickan och promenixade med Anna. Henne var det allt för länge sen jag träffade! Mysig stund.
Har nu strykit, rensat datorn och ätit vofflor med pappa. Jag är aktiv och duktig. JADÅ! Ikväll blir det en lugn kväll, kanske mysa ner mig under täcket tidigt framför en film och packa lite eftersom jag jobbar hela helgen.
Jag har för övrigt världens bästa vänner som gav mig ett jätte fint halsband igår, ni är bäst! LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0