Nytt liv

Nu börjar mitt nya liv. Köpt gymbrallor, ligger och väntar på mamsen i gym utstyrseln. Ska iväg till Nautilus och köpa kort så fort hon kommer hem. Nu ska jag träna ofta, käka bättre, plugga mer och blir allmänt duktig. Körkort ska jag ta också, hejhopp vad det går!
Träffade Ida och pluggade, kändes bra. Tog en kortis på stan och köpte en mysig mössa och ett par skit snygga brallor. Yummyumm. Träffade på Sara och Nille. Fick först ett mess av Nille som det stod "Heej snuttan!" i, läste sen klart smset coh de va från Sarisen, kändes mer rätt, haha!
Snart kommer mamsen. NU JEVLAR

Kommentarer
Postat av: oold granne

jag ska också börja nytt liv, nu köööör vi!!

2010-10-08 @ 09:38:44
URL: http://mariagranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0