Onsdagkväll

Detta måste nog vara min längsta dag på länge. Riktigt skönt att bara sitta i soffan och äta farmors köttfärssås framför Fångarna på fortet. Låter det bra? Ja men det tycker jag.
Fotboll första timmen imorse, och jag är glad att Alle var snäll nog att skjutsa mig, annars hade jag nog stannat hemma. Slutade skolan och börjar jobba 13.30. Jobbat till för ca en halvtimme sen. Trött i benen, snuvig och ensam. Älskling jobbar natt. Suger. Gillas icke. Men ska sova tidigt ikv iaf, så man får många timmars sömn. Pigg imorgon är tanken!
Nattinatt!
Vi bor inte grannar längre.. kommer sakna dig!

Kommentarer
Postat av: exgranne

och jag kommer sakna dig gullunge!

2010-09-02 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0