ONSDAG (?)

Lååååååååååååååååååååååång skoldag. Jag har blivit senil. Eller iaf utbränd. Idag i skolan så satt jag och plugga med några klassisar på hålen. En av dom säger:
S - Är det racketsport idag?
Jag - Vadå racketsport? Varför det?
F - Idrotten Maria?
Jag - Vilken dag är det idag? WHAT? Är det onsdag???
Jag hade alltså helt glömt bort att det var onsdag och att det var idrott, och pricken över i:et så trodde jag att andra delen på psykologin var imorgon, men nej den var tydligen idag. Min hjärna går på högvarv.. Träningen är inställd idag och tur är väl det, måste plugga hela jävla kvällen. Español imorgon. Med Adam Lambert, Tokio hotel och john mayer i öronen så pluggar jag som en liten råtta. Borde kanske få i mig lite mat snart? Nej, idag prioriteras plugget.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0