Lugnet

NU. För första gången på hela helgen så sitter jag i soffan och tar det lugnt. GG på tv, alltid lika bra. Gårdagen var toppen, grattade filippa. Överaskad och glad är nog bara förnamnet på henne. Diggar den tösen! Sov med Anna, och när jag väl vakna och titta ut genom fönstret så var den som en stor sten som sjönk inom mig. SNÖSTORM? Vad hade jag på mig igår..? Skinnjacka och converse..? JA. Iskall hemresa, byta om och sen snabbt ner till Studenternas. BAJEN vann detta år och det var alldeles rätt. Skönt att man satt inne istället för att stå ute i snöyran.. Ikväll blir det Falk, godis, chirre och dirre, cola och förmodligen få jag sällskap också.

Bbbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0