Fredagsmys

Riktigt skönt med en hemmakväll, ont i benen och alldeles slut så det passa mig perfekt. Efter skolan åkte jag ner med tjejerna och hade den traditionella fikan. Sen sprang jag och Flippan vidare för att köpa födelsedagspresent till min lilla prins som fyller 1 år på söndag och sen tog vi en tacotallrik. Sprang också på tre fina flickor vid namn Joffa, Emelie och Tanya. Saknat dom så satt och prata en stund, innan jag drog mig hem.
Kom precis hem igen efter att ha kikat på Let's dance med Jesper, pojken ska ut och parta och jag ska mysa med tvn och cola. Mattias vann och det var så rätt! Nu ska jag kika på film och mysa. Jonte håller på att fixa ihop mig med en snygg italienare också, det gillas. Mjiaaao
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0