19.28

Foten klarade sig knackigt, men skönt att få vila ut sig i soffan/slängen ikväll. Charlie och Berith saknade mig när jag var i butiken istället så efter min lunch med min kära syster, lille elliot och pappa på ahlbergs, så kom Charlie och kidnappa mig tillbaka till bocity. Sista dagen imorgon, trist.. Skulle gärna stanna en vecka till och slippa skolan, menmen.. Life isn't fair. Justja! Är skit nervös, det är ju SM-finaler i bandy denna helg och det blir jobb i matchsekretariatet fredag och lördag på alla matcher, men på söndag så ska ja jobba för Svt på den stora finalen! Ska bli skit kul! Något jag aldrig gjort förut, så ser fram emot det! Men det negativa är att hela min helg går åt bandy. Det är ju iaf en gång per år som det är så här mkt, men ändå.. Nu är det 2 and a ½ men på tv, k to the lockrent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0