Hinner knappt med

Så mycket för mig hela tiden så jag knappt hinner tänka.

Torsdag: En timmes lektion, hängde sedan i gräset med pojkarna i klassen, träffade erik och va med honom fram tills min träning, där jag knäckte nacken, jävla klantskalle jag är. Lugn kväll med voltaren och vetekudde.
Fredag: Avslutning och därmed har sommarlovet officiellt börjat. VM tittande och Mormor fyllde 70, så åkte ut med Carl Gustav stora delar av kvällen, mötte sedan upp Fille och Frida och mös i någon timme på River.
Lördag: VM tittande och vila nacken är det som gäller nu på dagen. Ikv är det Grillning på BJ, men nyktert. Match imorgon.

Sommarlovet är här men inte fan tar jag det lugnt för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0