SOMMAR

Sommardagarna bara rullar fram. Men nu har jobbet börjat igen och därmed verkligheten.
Fredags: Kom jag 2:a på golfen av 6 st, wiho för mig.
Lördags: Fjällnora och bada, minigolf och mys på Ågatan på kvällen.
Söndag: Degade i sängen till typ 13, gick ner till ån och mös, märkte att det var tropisk värme och ingen vind, så vi åkte till Fjällnora. VM-final på kvällen och mitt älskade Spanien vann! Skickade hem folket och försökte sova.
Måndag (Idag): Klockan ringde 03:45. Började jobba 05:00. Kul? MJA... Mötte upp Alle och käkade lunch på lingon när jag slutade och sen tog vi en glass i stadsparken och sov en stund. Nu ska jag dega och laga pannkakor!
Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0