Onsdag

Ledig dag igår också, först mötte jag upp Linnea och Frida och drog till gränbycentrum. Vad köpte jag där? Jo ett par skor, känner att jag fått en skomani som jag måste bota snarast innan hela min lön går åt för alla skor. Sen åkte jag med Jeppe och hans kompisar och spelade fotboll. Riktigt kul, men ringrostig var man.. Har ju inte spelat på veckor! Senare kom en gnällspik som man fick kämpa för att få på bättre humör.
Upp och jobba imorse var ingen hit.. Pratade lite med chifen och det blir jobb minst 5 dar i veckan fram tills skolan börjar.. Nice? MONEY. Fick sluta två timmar tidigare, så har städat och dammsugit här hemma. Ska snart börja packa inför helgens bravader. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0