Min sommarvecka

Vad har jag gjort denna vecka? Jo vart ledig, UNDERBART rent ut sagt!
Måndag: Var jag och solade och badade i Länna hela dagen och spelade golf och hängde med Frida, Mange och Adde på kvällen.
Tisdag: Sol och bad igen, fotbollstittande och häng med Frida, Adde och Linn på kvällen.
Onsdag: Sol och bad i Fjällnora, middag med tjejerna och Spanien tog sig till final och utgång birger. Riktigt bra utgång!
Torsdag: Upp tidigt och bakis som aldrig förr. Fjällnora var det som gällde och där låg vi och stekte hela dagen innan det blev middag på landet med kusinerna och sedan filmkväll. Riktigt mysigt.
Fredag (Idag): Åkte med bror till Arlanda för han åker till Nice med grabbarna. Har sedan hängt med Jesper hela dagen och invigd vårt gym nere vid ån. Snart blire golf och sedan fest ikväll.
ÄLSKA SOMMAR, brännan har bättrats på och nu har jag två dagar ledigt innan arbetslivet börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0