say my name

min fredagskväll var jätte mysig. middag på tzatziki med mkt trevligt sällskap. efterrätten var höjdpunkten. de hade skrivit mitt namn och ett hjärta i chokladsås. jättejätte fint. men självklart var det ngn som blev lite avundsjuk och var tvungen att förstöra det. sen vid tolv åkte jag hem till anna och spenderade natten där. vi kolla på american pie innan vi väl somnade.

vaknade imorse av att anna kom in med frukost på sängen, älskar att sova hos anna. sen blev det småstressigt som det alltid är i annas familj. först tar dom de jätte lugnt och sen märker dom att det helt plötsligt fått bråttom och så får man stressa sönder sig. vi åkte iaf och kollade på johan som spelade fotboll i diös sen rörde jag mig hemåt, trötter som jag är. får se hur dagen och kvällen blommar ut,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0