K to the ingen

Ja, vad ska man säga. Min mate fick damma av hönan igen.. Vad ska man säga? Är jag förvånad? Nja inte riktigt. Börjar bli van när de gäller henne.
Att sitta i skolan på en måndag och tänka tillbaka på helgens bravader är lite små nice. Med tanke på att man vann shottävling, tre unga männ bugade för mig, Anna och Fille-pippa och jag byggde på min muskler så jag är inte långt ifrån att se ut som hulken.
25 minuter kvar av denna lektion sen är det fotboll. Är jag taggad? Lite smått; Jao.


saknar min lillgrabb också..

Kommentarer
Postat av: mackattack

fille-pippa ?

2010-02-16 @ 11:11:46
Postat av: Anonym

that's her name

2010-02-17 @ 00:39:14
Postat av: Anonym

kingen utan k

2010-02-17 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0