DU har vart ihop med Leonardo DiCaprio

Var med Joffpoff efter jobbet igår, alltid lika bra. Alle hämtade mig vid halv tolv och då åkte vi hem till honom. Ledig idag, skönt med tanke på 6 dagars arbete förra veckan och blir jobb till helgen också. Hängt med Syster m. familj hela dagen. Lilleman var lika underbar som vanligt. Han lyser verkligen upp hela mitt liv. Vi var och åt på ngt mysigt fik i Årsta sen promenerade vi till Gränby och jag köpte ett skal till min IPhone. Rött blev det, kände att det behövdes innan det krashar. Ska strax springa iväg och möta upp Alle och äta på Rififfi troligtvis.
LATER

Kommentarer
Postat av: J

loveeey you

2010-08-05 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0