ONSDAG

Riktigt svårt att ta sig upp imorse.. Var uppe till två igår, inte bra alls. Det resulterade till att ja haft ont i huvudet och vart allmänt grinig hela dagen. Hade utsläppt hår också, heeeela dagen, det händer nästan aldrig nu för tiden så det påpekades av Maria. Men nu är jag hemma och då är det toffs som gäller, måste fan klippa av mitt hår. Orkar inte med det långa.
Mina fina föräldrar åker bort idag också, kommer inte hem förens på söndag. Så det är lugna gatan hos mig hela veckan. Vill du kommer över och chilla. VISST. Det är bara att komma. Gillar inte att vara själv hemma faktiskt, visst någon dag funkar men sen blir det för ensamt. Nej nu ska jag plugga innan träning. ADIOS AMIGOS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0