zlatan

gårdagskvällen med fille var väldigt trevlig , vi drog iväg och träffa lise och joanna och sedan bar de vidare. det vra speciellt trevligt när man fick träffa på erik x2 . den ena erik är min äldste vän och vi var tsm i tre år på dagis, sen blev jag kär i hans storebror och dissa honom , så kan de ju gå .. haha . och den andra är en riktigt god vän som jag tycker mkt om.
kom hem vid ett, halv två tiden.
upp tidigt imorse , för d eva borta match mot håbo . riktigt slit match , men vi vann till slut med 3-2 . och tro det eller ej , men maria liljestrand gjorde mål , det händer ALDRIG.
sen vare hem och det var inte den roligaste ftermiddagen om man säger så , distans kan vara ett så stort hinder tyvärr..
men sen bar de av hem till min käre vän joffa där nämligen min sara också befann sig , självklart fanns det cola, taco dipp , chips , guacamole och sombreros på plats också.
 vi titta på sverige matchen , och ja .. vad ska man säga när zlatan gjorde mål i den sista sekunden , skrik , skratt, tårar och en hoppande sara var det , tycker synd om dom sområka gå förbi vårat fönster när detta hände.
sen tjattra vi sönder resten av kvällen , en perfekt kväll med mina bästa vänner helt enkelt!
nu blire sängen , för imorgon ska jag upp rätt så tidigt coh måla mitt rum med mamma :)
godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0