träningsfri dag ; underbart

sitter med ida och tar det lungt i länken. gårdagen gick til träning och sen plugga sönder sig. har precis haft företagsekonomiprov.. inga kommentarer om hur de gick.
blev ledsen imors epå mattelektionen när min käre vän joffa smsa och sa att patrik swayze har dött. tråkigt tråkigt eftersom jag älskar att titta på honom i dirty dancing filmen. ska hedra honom och titta åp den ikväll medans jag äter en stor chokladkaka.
ska träffa saris efter skolan och ta en tripp på stan , sen vidare till ikea med mamí . ska köpa in det sista möblerna till mitt rum , så snart äre färdigt , yeyeyeye ! :)
snart äre svenska , sen är skolan slut för dagen , sköööönt .
peace out bro


den här sköna tösen hänger jag med just nu


Kommentarer
Postat av: Ida

du är skön bönan!

2009-09-15 @ 21:28:27
URL: http://idowlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0