självmordsbenägen + svininfluensa

träningen var kul , en mot en är så jävla kul har jag upptäckt ! efter att ja.. ha spelat fotboll i ett antal år så har jag äntligen upptäckt det , BRA MARIA.
och under en närkamp så lyckas jag hugga imig själv i handleden med tummnageln, så folk kmr väl undra om jag är självmords benägen imorgon när jag kmr ha märken imorgon..
och idag fick jag reda på att marias mamma kan ha svininfluensa , så hööll mig borta fårn henne hela träningen och funderar på att ställa in våran stanrunda imorgon , för det känns som om det rä ngn i min närhet som kmr dö av svininfluensan så äre jag . ingen tvekan !
nej , nu ska ja mysa lite innan de blir sängen . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0