måndagsbarn

mkt skratt på lektionerna idag och det gör ju alltid dagen mkt roligare , en kille i min klass kan imitera moud olofsson , jag skratta så jag börjae gråta , sen vare vattenkrig på labbet m.m.
sprang förbi mammas jobb på vägen hem och sitte rjust nu och skriver en dikt till engelskan, den ska handla om september .. vi får se hur det går !
kvällen blir till att äte ungspannkaka , läsa ut den sista boken av stieg larsson "luftslottet som sprängdes" jag älskar dom där böckerna! sen ska jag och mamma titta närmare på vilka färger jag ska ha i mitt rum , vi ska måla i helgen förmodligen !
p & k

den här snyggingen gjorde två mål och var bäst på planen i söndags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0