fotbollssöndag

kanske inte det bästa att kolla på lejonkungen till klockan halv fem på morgonnen när man ska upp senast elva för att åka iväg till mitt älskade danelid. knatte skola klockan ett , sen äre mat med laget , sen iväg på borta match i nortälje som bjrar kl 18 . kul att hla dagen går åt till fotbollen , kmr kanske hem mellan nio och tio ikväll. värt ? vet inte alltså . mamma och pappa kanske hinner till matchen , skulle va kul eftersom de inte har så mkt tid att titta på mig , upptagna människor de där , har inte sätt röken av dem sen i tisdags så jaa .. saknar dom ju lite granna .
gårdagen va nice, gick upp åkte till farmor och hjälpte henne i några timmar , sen när jag kom hem vare ner till willys och inhandla middag som gällde . jag , martina och jesper käkade tacos , mkt gott! sen kom anna och vi mös sönder . pratade mkt och hade det allmänt trevligt . synd att man inte ser så mkt av martini  nu för tiden när hon skaffat sig pojkvän -.- . men är glad för dig ändå gumman.
men nej , nu måste jag klä på mig och röra mig mot bussen ,
tjollahopp !


honom vill jag ha


Kommentarer
Postat av: Anonym

finare när du hade svart bakrund!

2009-09-20 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0