11 september

dagen började otroligt dåligt , så dåligt att jga inte ens kunde ha min favoritkjol på mig som jag hade tänkt.. men den blev mkt bättre på eftermiddagen som jag tillbringade med mina kära systrar och mina smy systersöner :)
kvällen har jag spenderat hos anabanana sörndal med ingen mindre än filippa "fille" folkesson. vi har haft 11 september mys med tacos , film , skratt , machmallows doppade i choklad , idol och allmänt mys ,
nu sitter vi som hösäckar och kollar på en av de bästa filmerna jag vet ; man on fire . ÄLSKAR
sen ska vi mysa alla tre inatt , niice
skolfotot kom idag och jag kan faktiskt inte förstå hur fotografen tänker när han väljer mellan två bilder, en som jag ler normalt och en som jag asgarvar på , det är ju lite kul med sådana funderingar.
imorgon blire först plugga, sova och chilla i mitt nya underbara rum . sen på kvällen blire resturang med my ana sen får vi se vart de bär av ,
men nej , nu ska jag se slutet på en av världens bästa filmer.
PERDEY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0