idolkväll med anabanana

heyyy bloggen , jo jag vte jag har haft det så stressigt idag så har inte hunnit med dig . sorry . . . eller ?
började med att försova mig , YEY . och sen oförberätt prov på engelskan , gick väldigt bra . jamen verkligen .
drog ner på stan med maxi efter och träffade gustaf och vi drog två orginalmål på max, max är bankis så han fick bara en pommes , haha.
sen när vi suttit där ngn timme så letade vi jacka åt mig, men eftersom uppsala inte har några kläder alls, så gick inte det så bra ..  barísta ba nästa stopp och där satt vi och fikade i några timmar till . suupersöta hjärtan på chokladen och latten .
sen sprang vi vidare och fixade några grejer innan de bar av hemmåt för min anabanana skulle komma till mig =)

hon kom för ngn timme sen och bunkrat upp för kvällen . chirre, läsk , dip , godis . ja hela rubbet .
får väl se om de ramlar in mer folk som vill mysa med oss, vi har ju några som är sugna , haha.
anna sitter och trycker i sig godis , jag har bara 18 min kvar innan jag får hugga in . mumma . hatar ina äckel tabletter, men vill man bli frisk , så vill man!

PEACE OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0