GAAH

när man ligger hemma sjuk så tittar man mkt på tv. det vet väl alla. man ser också många reklamer om och om igen, vilket är självklart eftersom de visas om och om igen dagarna i enda. efter att ha tittar på tv nu i tre dagar i streck och sett alla reklamer som visas på denna tv så får jag bara spader och vill skjuta tjejen i reklamen "telefonjack, nej tack" . hon som verkar total korkad och inte har ngn aning om vad ett telefonjack är och det ändå hon gör är att tugga tuggummi, fixar med håret och tittar med otroligt konstiga blickar åt alla håll och kanter. hon gör mig galen.
tack för mig, nu nu ska jag titta på vänner och sen senare är det oskyldigt dömd. persbrandt , honom gillar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0