resursdag

att få sova hur länge man vill är dunder. men ändå ska telefonen vibrera. hatar det. hatar telefoner. hatar när folk stör mig när jag sover. gick upp vid tolvtiden och åt en stor och lång frukost. att få ett sms av min käre vän som är jätte irriterad över att dom spärrat facebook på deras skoldatorer och hon har håltimme hur länge som helst känns lite små skönt. hon ska ocks få känna på hur det är att gå i skolan, muhah.

ska plugga med ebbisen och max idag . sen lagmöte ikväll igen, får se om det spårar på samma sätt som förra gången.
ADIOS


pluggkompizar


Kommentarer
Postat av: upplysningen

Har du någonsin tänkt på att stänga av din mobil under natten så du slipper dessa förfääärligt jobbiga vibreringar under dina sovmorgonar? Tänkte bara...

2009-11-18 @ 13:08:14
Postat av: maria

bra tanke där. Tänkt den tanken själv, men problemet är ju om det händer något jätte viktigt under natten och någon måste få tag på mig. kluvet

2009-11-18 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0