musica

mördartisdagen blev ganska chill ändå , fick sluta tre timmar tidigare så jag och maxen åkte ner till stan och satte oss på wayne's och pluggade naturkunskap hela eftermiddagen, gurri kom förbi en stund också. en mysig eftrmiddag förutom en insident som sänkte mitt humör för en stund.
efter att vi pluggat i tre timmar så skrek våra magar efter mat så maxen bjöd mig på jalla. träffade på tre tjejer där som jag inte träffar alltför ofta, synd eftersom dom är störtsköna allihop.

nu sitte rjag och småpluggar lite och väntar på att flippan ska ringa. vi ska nämligen iväg på yoga ikväll. jag, fille, anna, joanna och frida ska försöka få lite harmoni i kroppen. fotbollsbrudar hela högen, kommer gå bra.
nu ska ja lyssna vidare på min myslista på spotify; lars winnerbäck, melissa horn, håkan hellström, matt nathansson, joshua radin, james morrison, elvis . så ska ja dregla till aexander skarsgård under tiden. wihi , min man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0