luftslottet som sprängdes och bra bandy

vinst för sirius med 6-2 mot villa. riktigt bra spelat av sirius och de bjöd på finfina mål. själv slapp man jobba så mkt eftersom de va en bra spelmatch utan utvisningar, bara en på hela matchen. riktigt bra. vilken bandyfamilj man lever i. pappa är lagledare, jocke spelar, jag och mamma matchsekreterare.. eller mamma är väl mer aktiv än vad jag är, kommer bara ner om jag verkligen måste. men en skön vinst idag iaf!
nu blire att fixa och trixa lite innan man ska först möta Joffie för att käka och sedan blire bio. LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES. eftersom jag älskar böckerna så hoppas jag på en bra avslutning idag med den sista filmen av dom tre som gjorts.
ha en bra kväll! det ska iaf jag ha, fast att jag knaprar ibumetrin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0