b-dag

sitter i sängen och försöker plugga , men det går ju inte så bra om man säger så , är ju inte piggast i världens just nu. och inte mitt huvud heller. 
gårdagen var skit kul , fram tills jag märkte att ngn hade tagit mina älskade converse .. så var tvungen att åka hem i baa strumpor .. , men när jag är på väg ut tillt axin dyker käre anton upp från ingenstans och så gullig att han bär mig till taxin så jag slipper gå , det kallar jag att vara en gentleman . kom väl hem runt halv tre, tre ngn gång . men förutom att ngn är ohederlig och tar mina skor var kvällen kul.
nu ska jag plugga infolayout , prov imorgon som jag inte ser fram emot för fem öre , sen blire att läsa engelska boken , kommit en bit nu  , wiho .
ikväll blire familjemiddag efter brors match .
tjollahopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0