tya tag

hej och hå , lunka på !
nu är jag back in buisssness eller hur fan det stavas !
dagen har varit otroligt bra . det hände en otrligt rolig grej på luncen, :

jag och annabanana sitter i matsalen coh äter pankakor ,
helt pllötsligt kmr det fram en elev från ivik och säger hej , både två blev chockade oh ba hej.. ?
killen som hette "vahe" eller ngt (fick jag höra sen av en klasskompis) säger att han bara va tvungen att säga att hanälskade anna och frågade om han kunde få en kram . och snälla anna , ger honom en . den förgyllde nog hans dag !
 
 
en annan rolig eller snarat sjuk grej var att mina klasskamrater janne och jolle fick för sig att sniffa ngt sorts socker , pulver (?) från ngn godis , haha . ett gott skratt fick man och speciellt jolle gick och nös en stund efteråt !

sen har jag köpt den otorligt sygga t-shirten med texten : "I <3 Celsus" på
avslutade skoldagen med prov och sen blev det en promnix hem med en vän , mat och sen iväg på träning .
kom hem för en stund sen och måste plugga heeela kvällen .
pys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0