.

veckorna går fort och snart är det sommarlov, kul att man har mkt planerat ..
lång helg nu och igår var jag med min martini och två till prickar . fick se ett gammalt foto på mig sen etttan som en av prickarna hade kvar .. :O man är ju faktiskt glad att man själv inte har kvar de fotografierna. kom isäng sent och vakna sent . jag och min gode vän skulle gymma . men så slöa som vi är blwv det kladdkakesmet och chips istället innan jag åkte hem till mig igen en snabbis,
nu chillar jag med en vän som är den snällaste i hela världen , glad att det finns riktiga vänner , få , men de sälsynta är de bästa.
imorgon fyller frida och linn år och sen saris på lördag . 18 år blir de , GRATTIS GRATTIS GRATTIS !
så imorgon blir det party .
pyss och goodnight

när de är som jobbigast , le som tusan så kanske det kan kännas bättre på ngt sätt... man kan ju allid hioppas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0