jag ska slåss i dina kvarter !

jaduu , dagen har varit bra . sovmorgon , historia , drama ( där vi bestämde att remiären är den 17 april , alltså på min fördelsadag ! ) , mentorstid där vi fick tårta av studierektorn för att vi tydligen varit den trevligaste och varmaste klassen av ettorna i år . de va ju chill' vem tackar inte nej till tårta liksom ?! :D
sen vare svenska och sen slut för dagen och helgen är på ingång !!
var på stan med martini och köpte ett spel till imorgon plus ett par finfina jeans från weekday ! mötte upp mamí och vi handlade mat och sedan fick vi skjuts hem av mina käre bror som kom ner och hämta oss. slöa vi är ! vi orkad einte ens gå i tio minuter hem , haha, nästan pinsamt ! 
kom hem och märkte att soffan och soffbordet har kommit , tummen upp för det !
kvällen blir en mys hemmakväll med min pojkvän som kommer snart , efter att han tränat klart . så ser fram emot en myskväll med let´s dance, taco dipp , godis , chips och en massa läsk . hihi
ha en trevlig kväll mysisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0