i don't like enything in my closet

somnade ine förens efter tre inatt så de blev en sovmorgon idag . åt en brakfruksot med min bror innan jag satte mig för att plugga samhäll. prov på torsdag , men känner mig ändå ganska säker , samhäll är ett ämne som ja har ganska lätt för , vet inte varför . har pluggat sen klockan halv ett och tog en snabb dusch nyss. pratade med martini om gårdagen när tjejerna var ute och röjde , men jag stannade hemma . det kan man också behöva ibland :)
västerås slog edsbyn igår med 5-4 underbaaaaaaaaaaart ! nu är de inte så kaxiga längre där uppe i hälsingland !
ska om några timmar åka iväg till årsta fotbollsplan och titta på laget nrä demöter västerås . vill så gräna spela , men e får vänta ett tag till . sen blire snabbt hem till beck - guds namn . jag är nog ett av de största fan av beck som finns .
sen är det sovmorgon imorgon till klockan tjugo i elva , så jävla skööönt !
men hörni , pyss och myss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0