hot'n cold

jag är så otroligt duktig !
jag vaknade vid  halv tolv av att mina söte pojkvän skickade ett gulligt sms  , det gjorde så hela dagen blev braa.  åt en stor och lång frukost framför filmen " dig vid min sida " väldigt bra gfilm , sedan tog ajag en dusch innan jag satte igång med dagens syssla. städa hela min garderob ! två stora kassar åkte ut och vikt allt och sorterat . känner mig så jävla duktg !
pratde med pojken nys ssom spelat match mot sandviken . vann med 3-0 . min fotbollsstjärna !
nu blire familje middag , och sedan en kväll framför beck . kladdkaka blir tilltugget . muuuums :)
det är danmark - mariehamn klockan 20.00 på årsta , heja danmark !  kan tyvärr inte kma dit , men hejahejaheja ! ni krm va bäst tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0