awful

dagen har inte varit bra , usch , känns som bara stress och usch..
började med en stressig morgon eftersom jag kom i säng så sent. jag var på bandy igår kväll efter romme med skolan. sirius vann i förlängning med 2-1 och har nu chansen påtorsdag att ta sig vidare till semi . :)
träning imorse , bättrade på vänster foten , sen när vi skule till skolan märkte jag att jag gkömt min sminkväska , så de va bara at springa tillbaka och sen springa till skolan , jag var svettigare då än under träningen !
nu sitter jag här pch pluggar spanska , har spanska prov imorgon . usch och fyyyyyyyyy !
det enda pluset idag är att desperate housewifes börjar idag . väntat så länge ! wonderful !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0