matchreferat

Jag har suttit och skrivit en uppsats nu efter jag kom hem från min match ute i Gimo (har inte ens hunnit duscha äcklig som jag är)... klockan är nu 00.55 och jag tänkte skriva lite om matchen.

Gimo gjorde ett väldigt snabbt mål så efter några minuter bestämmer sig vår käre högerback att bli lite emo och gråter + skriker : DET VAR MITT FEEEEL! hon tar fram ett rakblad ur fickan och tänker skära sig handleden men missar och skär sig rakt på ögonbrynet. Hon fick åka till sjukhuset och sy, de berättade för henne även att hon måste genomgå en rad plastikoperationer för att hon helt enkelt behöver dem... hoppas att vårt käre emo får hjälp av en psykolog så att hon kan spela utan att skära sig på plan (jag pratar inte om martina.....?)
   Vår käre mittback Frida som har ungefär samma kondition som världens tjockaste man fick det jobbigt när Gimo gjorde sitt andra mål. Hon orkade inge mer och tjatade till sig att hon skulle få byta.
   Det blir halvlek och alla är lite smått emo i omklädningsrummet, det enda man hörde var Linda som redan då hade blivit dålig i magen och satt och smygfes.
   När man kommer ut på planen igen lyckas Gimo göra ett tredje mål (jag tror att de fuskade genom att ha en osynlig spelare på planen,,, de hade snott harry potters osýnlighetsmantel! för övrigt så letar han fortfarande efter den). Detta målet kan också ha berott lite på att vår nya högerback maria with the big L stod och pratade i båda sina telefoner med två olika killar som vanligt, ajajaj.
   Minuter senare blir det lite väl jobbigt för vår innermittfältare Anna with the small t faller ihop i en hjärtinfarkt orsakad av grov övervikt och för många rapar på en halvtimme. Hon slog världsrekordet i antal rapar på en halvtimme men hon fick bittert göra den självmordsbenägna martina sällskap på sjukhuset.
   Vår tränare vill sedan byta ut en tjej som hette maria i backlinjen.. problemet var bara att vi hade tre stycker marior i backlinjen vid tillfället och alla reagerade och stannade upp. Då gjorde Gimo NÄSTAN ett fjärde mål, men bara nästan.
   Jag som är pollerallergiker fick kramper i bröstet och ramlade ihop på marken och vitt lödder åkte ut genom munnen samtidigt som mina ögon rullade runt i ögongloberna. Jag kan ha varit världens sexigaste tjej då..

Vi förlorade matchen vilket ni nu förmodligen listat ut genom att läsa mitt fina matchreferat men här hänger vi inte läpp inte för jag har fortfarande humorn i behåll!

av: Granaten
p.s .jag måste påpeka att det var maria granat som stod och petade sig i näsan under det tredje målet och INTE jag ..d.s

Kommentarer
Postat av: marre barre

haha du glömde skriva att jag åt det också! :D

2009-06-04 @ 11:00:48
URL: http://granaten.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyckte inte att allmänheten behövde veta det sötnos

2009-06-04 @ 18:13:36
URL: http://marialiljestrand.blogg.se/
Postat av: den med dåliga kondisen (a)

HAHAHA fan jag är rätt fet :D

2009-06-05 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0