J to the annica

åkte till skolan vid elva , fick reda på mitt engelska betyg och jag är ju så otroligt problematisk så min samhällslärare måste ta in en extra lärare för att gå igenom mina grejer innan hon kan bestämma vilket betyg jag ska få .. ja , hon är ju som hon är .
drog en lunch på jalla sen tog jag bussen hem med jannica, ska snart träffa granaten en stund sen blire över till jannica  med cornie hornie för att kolla sverige-malta sen kanske vidare , vi får se hur det blir .
puss och hej ! imorgon är det skolavslutning !!!!!!

cooling för ett visst antal år sen .

Kommentarer
Postat av: marre barre

haha säg bara att den bilden togs när ni trodde ni skulle vinna över legendariska sunnersta men förlorade med 5-4 :O (retas och lipar)

2009-06-10 @ 22:48:09
URL: http://granaten.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla marrebarre , bara för att du ville skryta lite så låter jag det gå , men tyvärr är inte bilden från den matchen sötnos ;)

2009-06-12 @ 16:15:00
URL: http://marialiljestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0