weekend

nu sitte rjag här på min storebrors bärbara och tittar samtidigt på tv på ngn serie om ngn som sålt sin själ till djävulen , haha. va de hittar på nu för tiden! min pojkvn kommer snart oh då blire mat, let´s dance oh en massa mys. alltid lika härligt med helg , så skönt när sista lektioen slutar på fredageftermiddagen och man bara kan göra VAD MAN VILL. jag gjorde det jag ville drog ner på stan med två vänner oh gick oh strosa i några timma , inhandlade två t-shirts, en långärmad tröja oh tre par trosor :) så kände mig nöjd när jag åkte hem vid sex tiden, nu blire en skön helg oh sen tillbaka till verkligheten .. hade bra , pusssss
                                            
                                                                                 saknar dig min vän

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är

2009-01-23 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0