thursday , I don´t care about you

träna träna plugga träna plugga äta sova äta träna plugga äta sova träna plugga ... aa de e de enda jag gör nu för tin.. skoldagen var okejj , samhällsförhör om palestina konflikten som gick bra tycker jag , spanska inget nytt, repetion på matten och bearbeta material på engelskan.. men inte för att jag gjrode ngnting förutom att skriva ut fyra artiklar från bbc, smög ut till min lille pojkvän oh pratade med honom nästan hela lektionen, sen bare iväg med Cornie hornie till diös som vi hade heeeeeeelt för oss själva , gjorde våra vanliga program och drog oss hemåt . :)

träffade mamma för ovanlighetens skullen kortis när jag kom hem , hon skulle iväg igen som vanligt , hon sov borta inatt på ngn konferans och idag va de ngn invigning .. jobb 24/7 . vi ska iallafall försöka hinna med en bio på söndag kväll tsm.

dagen var lite bätte än gårdagen , ( tack och lov ! ) gårdagen var inte rolig , hela dagen var åt pipan , många va på dåligt humör oh ledsna , inte roligt alls .
nu hoppas jag att kvällen fortsätter som den gjort hitills , plugget är klart oh snart börjar vänner, såå ja ska krypa ner i soffan med jordgubbsglass , kan ju inet bli bättre ! ett plus till min gullrumpa linnéa <3
pussilussss

                                                                                              
                                                                                             balen i nian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0