fredagsmys

fredag, fredag , älskade fredag !
skoldagen gick fort , hade en test liknande uppgift om källkritik på historian , repeteradfe på draman , började skriva på uppsattsen på svenskan och repeterade inför nästa vecka på matten , inte mkt jobb direkt .. drog ner på stan med mina pluttar néa och cornie hornie , köpte ett par shiiiiiiit söta chinos från vila . letar efter ett par hörlurar , får tejpa mina andra just nu , oh det känns inte så bra..  haha ,

nu sitter jag oh chillar med min brori och hans kompispatrik ! min pojkvän kommer snart när hans träning slutar , då blir middag oh myskväll . längtat som tusan efter honom , inte varit med honom sen i lördags !
ikväll är det bandy också , så familjen är där , Sirius - Broberg . Heja Sirius !
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0