womanizer

maria liljestrand , nu får du ta och skärpa dig ! jag hade tänkt spara pengar den här månaden , men nejnej, efter att jag hade gått igenom en otrolig pärs i skolan med ett engelska grejs , när tre lärare satt och glodde på en och antecknade så träffade jag min käre vän joffie på stan och vi åkte vidrae till gränbycentrum för att kika in de nya affärerna , självkart direkt när jag kmr dit ser jag väskan som jag tittat på hur länge som helst , och det är öppningsrea , jag var ju bara tvungen att köpa den , den är typ aprikosfärgad , så fiiiin . sen var jag körd . det blev en röd-vit randig tunika , en vanlig vit tunika (allt det från vila ) , en blå tight kjol och en blå-vit randig tunika från monkey , och en gudomlig marinblå kjol från weekday + att jag smällde till på ett par röda ros örhängen . jag är sjukt glad över alla inköp men det bränner i plånboken .  hade en jätte mysig dag med joffie iallafall . det är bra att vi har börjat tagit tag i det och ses mer nu för tiden.
sen kom dillan och det blev tacokväll med familjen framför let´s dance . jag kan inte förstå att elisabeth aldrig åker ut ! hon rä så dålig !
drömde jätte hemsk mardröm inatt och vaknade kallsvettig vid halv nio i morse . har nu ätit frukost och ska göra mig iordning för att ta en sväng ner på stan och träffa martini bambini . nu måste jag hålla i plånkan ! dillis pillis ska sitta på bänken för a -laget idag  , så man får ju hoppas att han får kma in och spela . :)
sen senare ikväll blire girlsnight . funderar på att ha på mig något av det nya , men vi får se . ser fram emot en grym kväll iaf .
jag vill ockås passa på att gratta mig själv på namnsdagen , grattis alla marior !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggtips Yazmina Simic från idol

http://yazminaas.blogg.se/index.html

2009-02-28 @ 13:44:53
Postat av: martina

maria, vad är det för smeknamn? martini bambini? mongo unge ;P

2009-03-12 @ 09:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0