I can walk a 1000 miles to be with you

nu känns det verkligen att det är lov på riktigt . fick vakna upp när jag ville , och behövde inte göra mig iordning direkt och åka iväg till skolan inte .. utan jag satte mig framför ronja rövardotter och mös. dagen blir till att träffa michelle och maybe min pojkvän . så det kommer bli bra ,

lov är nog den bästa uppfinningen som man kommit på , fast egenlitgen var det ju inte för att alla skulle få vara lediga utana tt det var skörd och sånt så att man skulle hj'lpa till hemma på loven , men det bryr inte jag mig om . underbart med lov . skulle kunna ha lov året om , om jag bara fick förståss .. hihi

om en vecka så är jag uppe i Säfsen och lär mina små pojkar att åka skidor . ska bli så mysigt , har inte träffat dem så mkt på sista tiden .. så synd att dem bor en bit bort och att min familj har såå himla mkt för sig hela tin. en väl behövlig resa blir det. ska åka med mormor upp , herregud . hur ska det gå , oss två i en bil på väg till ett ställe där ingen av oss varit . kommer nog ta några extra timmar för oss känns det som .. får ta och skriva ut en karta så vi inet åker vilse , haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0