skridskor

skridskor imorse med klassen ! det är helt sjukt hur dålig man kan vara på att åka , men efter ett tags träning så kundejag tillochmed göra ett såkallt "hockeystopp" , weyweywey , elr hur ?!
sedan vare håltimme tills jag skulle iväg till sjukgymnasten , som hade riktigt goda besked idag ! , jag ska äntligen få börja träna fotboll på riktigt , ÄNTLIGEN ! fast inte max , såklart .. men ska börja smått med tre fotbollsträningar i veckan , fast inge närkampsspel än , tyvärr .. men det kommer , det kommer :) fick också en ny strechs övning , asså jag lovar , har aldrig fått så ont av att strecha , han drog verkligen ut hela främre låret , fy fan va ont det gjorde, mend e va skönare efteråt , så de va ju bra ..:)
sen vare ner till stan oh vänta på dillis som slutade ngn timme senare, så passade på att prata lite med min sötnos joffie . skönt att få höra hennes röst . när min pojkis äntligenhade slutat gick vi och köpte en fin grå tröja till honom och samtidigt stötte vi på manne och filippa , så vi gick runt en stund tsm och jag inhandlade två st t-shirtar från monkey ! sedan hamnade alla fyra på fillifjonkan och satt där en stund innan vi drog oss hemmåt . ska förmodligen träffa dem i helgen igen . trevligt trevligt :)
nu blire vänner, 90120 coh matteplugg, ska självklart prata med min dillan också ,
ha en bra kväll everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0