pluggis

hejj hallå !
nu när jag äntligen får börja tärna så tror ni inte att vi hade teori imorse ?! självklart , min vanliga tur när det gäller sånt .. så de va iaf en oh en halvtimmes fotbollshistoria imorse , oj så skoj ! .. spanska , luuuuuunch , historia , och sedan jordens längsta lektion med uppsatsskrivning .. rolig dag , JAAAA ....
tog bussen med my grannie jannica , och har precis tränat och strechat , så ont den nya övningen gör , men det hjälper , oh det rä ju tur .
det som ligger på tapeten för kvällen är plugg , plugg och åter plugg , matteprovet är imrogon , kill me ! och sen måset jag göra ite historia, känner att jag inte hängt med eftersom jag var borta på lektionen igår .
dillan får hjälpa mig med matten , den pluggisen .
´peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0