hurra hurra hurra !

dagarna i fjällen var super ! fint väder , mkt snö och sköna backar. grabbarna var igång fårn morgon till kväll och det avr inte en lugn stund. vi har åkt skidor (grabbarna grus första gång ) , längdskidor och pulka . kul har det varit , men ojojoj tröttsamt , man är inte van vid det tempot dagarna i ända .

mami och papi kom igår och åkte skidor med oss på dagen , sen var dte kalas för pappa på kvällen innan vi drog oss hemmåt till uppsala . kom hem sent och märkte att hm grejor had ekommit så man var ju tvungen att prova allt innan man gick och la sig ! en marinblå väst , suuuper fina blommiga ballerina skor , ett valigt vitt linne, ett annat blommigt linne och ett par mysis byxor. sen vare bums i säng !

orkade knappt gå till skolan imorse men drog mig upp och pappa skjutsade mig , tack pappa ! men det är ingen vanlig dag idag , utan det är pappas födelsedag hurra hurra hurra ! 52 barre blir han idag den gamla räven , så farmor och farbor pär kmr på middag ikväll .

skoldagen var inte överdrivet jobbig , men mycket plugg ikväll .  underbart att träffa min älskade pojkvän , saknat honom som in i bomben ! men nu måste jag slita mig och srpringa ut och fira papí . det blir mer firande i helgen , mkt tårta , muuuuuuums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0