hope and glory

träningen igår var väl inte den roligaste , visst jag är bara glad att jag får spela lite granna, men att man inte har någon känsel i tårna när man åker hem coh får stå i duschen i en timme för att värma upp dem är inte okej. så efter dte kröp jag ner i soffan med choklad och sprite och tittade på höstlegenderna. riktigt bra film !

men också det att sirius vände underläge på borta plan mot kungälv gjorde kvällen mkt bättre ! 5-2 blev det , så nu blir IK SIRIUS sämst fyra i elitserien , jag tycker att det är en grym upphämtningen efter förra årets sässong när man fick kvala sig kvar. otroligt. vi älskar sirius , svart och blått . årets bragd om man frågar mig. nu väntar slutspel och sista seriematchen på söndag mot motala. heja sirius !

jag kan inte förstå varför mamma och pappa ska ta hit ngn människa som ska värdesätta våran lägenhet klockan tio på morgonen när det är lov ?! tack så hjärtligt att man inte fick sova ... dillis kommer efter sin träning så då blir e film och mat , myss , sen blire jobb , wohoo.
sen har ju min lilla martini kommit hem grån indien , ÄNTLIGEN ! så ska försöka träffa henne efter jobbet , om det inte blir innnebandy, det är derby idag . sten sture - årsta . och min barndomsvän evelina spelar i årsta , så får se om man år åker dit och hejar en stund .

hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0