fredag hela veckan !

jaajaajaajaajaa ! matteproven är fixade , inte bar på ngt av dem , men ändå ! + att idag var jag med på fotbollen ! iaf på uppvärmningen , oh sen körde jag lite skott oh så bredvid , ooohhh vad jag saknat ! adrenalin kickar !
fredag imorn , oh inet alls mycket plugg ikväll , bara lite historia . så de e nice , bara slappi.

träffade min underbara vän joffie igår oh vi hade en trevlig sväng på stan , inhandlade blå chinos från vila , blommig sjal från indiska och en urgullig t-shirt från monkey . super nöjd !

nu ska jag plugga de lilla jag behöver och sen SLAAAPP !

Kommentarer
Postat av: saris

saknar dig med!

2009-02-05 @ 19:01:46
URL: http://saaragunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0