:)

sportloooooooooooooooooooooooooooooooov !
underbart ! + att jag får tre dagar extra när jag åker iväg med mina småkusiner och åker skidor :)
har så mkt att göra på en vecka , så många att träffa , kan knappt bärga mig . tjejkvällar , filmkvällar , älsklingen , shopping , träna , aa vad bra det kommer blir .
lovet startade knaonbra eftersomjag drog ner på stan och träffade frida och sara och saris minihänder ( så gulliga ! ) , satt oh prata en stund innan jag och supersnälla silver sara drog vidare en sväng på stan innan vi hamnade på max. vi skiljdes åt för en stund sen och kvällen blir till att vara med min pojkvän , mamma oh pappa och titta på let´s dance och bara allämnt umgås. mysmysmys . så taggad för lov, JAG ÄLSKAR LOV !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0