1 år och 2 månader <3

gårdagen spenderades på stan med martini babini , köpte lite små saker och lånade en bok , kvällen blev mysig tsm med min pojkvän , mat , taco dipp och let´s dance. sen slutade kvällen med en film med min käre bror.

vaknade vid elva och tog en lång frukost , sedan åkte jag och mamí ner till stan för att hämta ut mitt porslin , köpte lite annat smått och sedan tog vi en lunch på ett sallads ställe som heter ahlgrens sallad ngt sånt. mums vad gott de va. sedan åkte vi förbi coop och köpte lite saker inför imorgon när jag äntligen drar iväg till fjällen ! 

snart kmr martini hit så blir den en mysig kväll med melodifestivalen och film , sedan imrogon bitti efter träningen så drar jag iväg ! wihihii '
så nu skrive rinte jag förens när jag kmr hem på onsdag. så so loong !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0