Kjellbergs på besök

vaknade med en anna som låg bokstavligt på mig. stack ner på bandy kl 13 med familjen Kjellberg som var på besök från sthlm idag. sirius vann med 7-4 fast jag kan inte säga att det var bra, försvaret var alldeles för slarvigt. börjar känna mig som en bandyexpert. måste sluta gå på bandy, det här håller inte.
broder hade match efter, men det orkade inte jag och mina två kumpaner kolla klart på utan vandrade hem efter 20 min. kvällen har bestått av middag, kortspel, harry potter och nu robin hood.
jag älskar när det är jul, för då går det bra filmer HELA tiden på tv. GILLART



Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR ROBIN HOOD JA VILL HAA! BOKSTAVLIGT OCH BILDLIGT

2009-12-26 @ 22:54:13
Postat av: Anonym

ROOBIN HOOOD JA VILL HAAA. MWIIAAOOO

2009-12-26 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0