elliot

jag tycker så mycket om min systerson Elliot! idag när jag var barnvakt åt honom så sov han när jag kom, så jag satte mig och titta på tv. efter ett tag så hör jag att något låter från vagnen. går dit och kikar, då drömmer han en mardröm så precis när jag titta så vakna han och började gråta. så tog upp min lilleman och trösta. tog inte lång tid innan han var glad och nöjd igen och somna om så gott. kanske en halvtimme senare när jag tittar dit så sticker helt plöstligt ett huvud upp. "hej, jag är vaken nu :)" då vare alltså mystime som gällde. det händer så mycket nu, han bara blir större och större och lär sig nya saker hela tiden.
nu har jag precis kommit hem och ska iväg på julbord med laget.
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0